::"" Wahai Kaum Muslimin... Marilah Bersatu Hati Kita Berdoa""::

Tuesday, January 6, 2009


Semenanjung Gaza kini dihujani dengan peluru dan bom yang setiap saat mampu meragut nyawa yang tidak berdosa terutamanya kanak-kanak kecil, orang tua dan wanita-wanita. Ini berlaku kerana sikap angkuh Israel dan sifatnya yang sentiasa tidak akan berpuas hati terhadap nasib umat Islam di Palestin. Pihak Israel ini seolah-olah sudah tidak mempunyai peri kemanusian. Bertindak hanyalah untuk kepentingan sendiri. Malah mereka ini tidak akan senang akan terhadap umat Islam. Mereka lebih suka umat Islam diperlakukan seperti binatang dan mereka mahu dunia tunduk akannya. Pihak Israel ingin menunjukkan mereka ini adalah kuasa besar dunia dan tiada kuasa lain yang mampu menandinginya. Mereka menggunakan pengaruh dunia Barat supaya negara-negara dunia akan tunduk serta bergerak di bawah telunjuknya.


Umat Islam seluruh dunia wajib bersatu hati dalam mempertahankan nyawa Umat Islam yang sekarang ini diancam begitu hebat oleh Isarel LaknatuLLah. Kemana hilangnya kuasa OIC sebagai sebuah pertubuhan Negara-Negara Islam. Saban tahun hanya sering mengadakan persidangan tetapi gerak kerja tidak pernah nampak malah jika dilihat tidak membantu pun akan apa yang menimpa Umat Islam terutamanya di Palestin.

IRAN..
Apa tunggu lagi..
Berilah bantuan Anda kepada Tentera Mujahidin Islam di Palestin.
Bantulah HAMAS dalam misi mempertahankan kesucian negara Umat Islam.

Ya Allah ..
Begitu hebat sekali engkau menguji kekuatan kami..
Engkau menguji sejauh mana kekuatan hubungan sesama muslim..
Ya Allah kami berharap engkau berilah pertolongan kepada Tentera Islam
Engkau lumpuhkan lah segala perancangan Yahudi dan engkau lemahkanlah gerak kerja mereka.. Agar mereka ini hancur dengan kebiadapan mereka sendiri..

Ya Allah engkau satu kan lah Hati Umat Islam.. Agar Kesatuan ini akan membuktikan kepada engkau bahawa Kami Umat yang satu dan CINTAKAN KEAMANAN..
KAMI CINTAKAN KASIH SAYANG
KAMI CINTAKAN PERDAMAIAN

0 comments:

:::'''' MESSAGE '08 ''''::::

:::::'''''' ISMAH 07 '''''':::::

::""" Aku Tanpa Cintamu '07 """:::

:: Jamuan Idilfiti Hadi-APIUM Nilam Puri :::

:: Hari Terbuka APIUM Nilam Puri - CsTech ::

.::. Kerajaan Pakatan Rakyat .::.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP