::: X-TRIMT '09 :::

Sunday, March 1, 2009

Ekspedisi Teroka RImba Ilmu Mahasiswa Terengganu 2009.

1 Mac 2009 : Persatuan Mahasiswa Terengganu Universiti Malaya Kuala Lumpur akhirnya berjaya menyempurnakan program berbentuk kembara merentas RIMBA..Pada awalnya memang diakui terdapat kelemahan dari segi pengurusan kami.. Tetapi aktiviti dan pengisian yang diselitkan amat bermakna kerana ia akan menentukan sejauh mana objektif yang dirangka itu benar-benar dipenuhi..

Aktiviti Repelling... Menuruni cerun yang sangat tinggi...


Terima kasih kepada semua peserta X-TRIMT 2009 walaupun kebanyakan yang menyertai ini bukan orang terengganu dan mereka ini akan memberi sinar kilauan baru bahawa PERMATA mampu untuk menarik minat semua..



Aktiviti Night Walking : Antara para peserta serta ajk terlibat..

Aktiviti yang paling mencabar adalah repelling.. Ini menguji minda serta ketahanan fizikal. Walaupun ia memakan masa yang agak lama tetapi akhirnya semua peserta mampu menyerpurnakan proses menuruni cerun air terjun yang tingginya lebih kurang bangunan 5 tingkat dengan menggunakan tali.

Semoga peserta akan terus memberi komitmen kepada PERMATA.. Tanpa andai siapalah kami.. Kami pihak urusetia hanya mampu mengucapkan jutaan terima kasih...

0 comments:

:::'''' MESSAGE '08 ''''::::

:::::'''''' ISMAH 07 '''''':::::

::""" Aku Tanpa Cintamu '07 """:::

:: Jamuan Idilfiti Hadi-APIUM Nilam Puri :::

:: Hari Terbuka APIUM Nilam Puri - CsTech ::

.::. Kerajaan Pakatan Rakyat .::.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP