:: Kerakusan KErajaan ::

Sunday, February 15, 2009

Sekarang ini semakin terpampar sifat kerakusan kerajaan BN. Akhirnya mereka ini telah menzahirkan hakikat sebenar sifat pemimpin mereka. Awas PEMIMPIN Barisan Nasional.. Jangan ingat dunia ini milikmu.. Walaupun sebelum ini perancanganmu sentiasa berjalan lancar.. Tapi ingatlah.. Kebatilan itu tidak akan kekal lama.. Walaupun kamu tidak pernah gagal dalam melaksanakan niat dan kerja jahatmu.. Itu hanyalah sementara.. Sedarlah.. Orang beriman itu jika dia dizalimi pertolongan ilahi pasti akan datang.. Walaupun ia tidak datang dengan segera tetapi ia akan datang pada tiba masanya..

" Kamu merancang dan Allah juga merancang, Sesungguhnya Allah itu sebaik-baik pemilik kepada segala perancangan"..

Najib.. Bakal PERDANA MENTERI kita. Tapi tak naik takhta dah nak tunjuk lagak. Baguslah. Sebab dia ni dah tunjuk diri sebenarnya.. Walaupun dia tak jadi PERDANA MENTERI lagi.

Sebagai penulis mahupun RAKYAT MAlaysia yang cintakan KEADILAN.. saya mengutuk tindakan Najib yang seolah-olah dia yang berhak menentukan kuasa dan suara rakyat. INgatlah saat kejatuhanmu akan tiba.. Usah angkuh dengan kuasa.. Kerana kuasa itu hanyalah sesuatu yang kecil sebenarnya di sisi Allah. Manusia ini mudah megah apabila berkuasa..

Inilah kehidupan manusia yang menjadikan kuasa sebagai matlamat, harta dan kekayaan sebagai kelansungan dalam merencanakan agenda buruk..

Wahai UMAT ISLAM.. Bersatu hatilah dalam memerangi kezaliman.. Usah kita getir kerana bagi pencinta dan pejuang kebenaran, KEADILAN lah yang mampu mengadili serta menghukum mereka yang bersalah...

Ini hanyalah permulaan.. Kerana orang yang beriman itu dia tidak sesekali akan menyerah kalah selagi dasar perjuangan itu berasaskan kepada keadilan dan kebenaran..

0 comments:

:::'''' MESSAGE '08 ''''::::

:::::'''''' ISMAH 07 '''''':::::

::""" Aku Tanpa Cintamu '07 """:::

:: Jamuan Idilfiti Hadi-APIUM Nilam Puri :::

:: Hari Terbuka APIUM Nilam Puri - CsTech ::

.::. Kerajaan Pakatan Rakyat .::.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP