:: Maa...Taufiq Wan Najah...::

Wednesday, November 4, 2009


:: Salam perjuangan buat teman-teman sekalian...

Pertamanya bersyukur ke hadrat ilahi kerana kita telah pun berjaya menyempurnakan semester ini.. Di kini saat pertempuran untuk menguji ketahanan serta kemampuan mental kita setelah 6 bulan berada di dewan kuliah... Kini cabaran bertukar tempat dan kini dewan peperiksaan menjadi pengganti kepada dewan kuliah..

:: Kepada teman sekalian... Pena mengucapkan selamat menghadapi peperiksaan ... Semoga anda semua menemui kejayaan serta dipermudahkan dalam mengulangkaji pelajaran... ::
Jadikan medan pertempuran di dewan peperiksaan sebagai salah satu medan untuk membuktikan bahawa apa yang dipelajari itu adalah hasil usaha yang berterusan... Usah merasa getir kerana ia bukan lah penentu segala-galanya tetapi ia sekadar satu kewajipan yang mesti dihadapi dalam kita mendapatkan pengesahan akan apa yang telah kita pelajari itu dengan pointer yang akan kita dapat setelah keputusan itu dikeluarkan...

:: Kepada teman-teman sekalian selamat menduduki peperiksaan.. Pena doakan kita sama-sama menempuhi dengan jayanya... ::

0 comments:

:::'''' MESSAGE '08 ''''::::

:::::'''''' ISMAH 07 '''''':::::

::""" Aku Tanpa Cintamu '07 """:::

:: Jamuan Idilfiti Hadi-APIUM Nilam Puri :::

:: Hari Terbuka APIUM Nilam Puri - CsTech ::

.::. Kerajaan Pakatan Rakyat .::.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP