:: aku sedari akan kesilapan ku...::

Thursday, October 15, 2009


:: Selasa lepas balik dari pj mood aku tiba2 tak elok.. aku sebenarnya tersilap dalam membuat pertimbangan.. Menyebabkan hari keesokannya terasa seperti aku telah membuat kesilapan besar... aku telah menyusahkan orang yang aku sayang.. aku pasrah dan aku sungguh menyesal...

Aku berjanji pada diriku bahawa aku takkan mengulangi lagi kesilapan ini.. Aku berharap dirinya dapat memaafkan aku.. Aku tidak sanggup lagi kehilangan dirinya... Kerana bagiku dia adalah insan yang sngat aku perlukan sama-sama berkongsi masalah.. Aku berharap dia juga memendam rasa yang sama.. aku mungkin mampu untuk berhasrat tapi belum tentu hasrat ku ini difahami dirinya...:: bagiku ungkapan perpisahan tiada dalam kamus diriku... tetap bagaimanapun berlaku aku tetap akan setia menunggu ... aku akan terus menanti... sekiranya ajal itu yang menjadi pengakhiran maka aku tetap perlu menerima kerana itu adalah kehendak tuhan Yang Maha Esa..

:: beginilah kehidupan manusia, dia tidak boleh menghalang suatu yang pasti dan suatu yang memang sudah ditentukan... Kerana kehidupan manusia di muka bumi ini hanyalah fantasi .. tidak hakiki dan berkekalan... ::

YA Allah Ya tuhanku... aku panjatkan kemaafan serta aku memohon kepada engkau menerima taubat ku di atas kesilapan ku yang lalu...

Wahai ibu dan ayahku yang tersayang.. Anakmu di sini sentiasa mendoakan kesejahteraan dirimu berdua .. Semoga dengan penat lelah serta keringat dayamu dahulu sehingga membuatkan diriku berada di depan matamu akan sentiasa berada dalam keredhaan Ilahi yang berpanjangan...

0 comments:

:::'''' MESSAGE '08 ''''::::

:::::'''''' ISMAH 07 '''''':::::

::""" Aku Tanpa Cintamu '07 """:::

:: Jamuan Idilfiti Hadi-APIUM Nilam Puri :::

:: Hari Terbuka APIUM Nilam Puri - CsTech ::

.::. Kerajaan Pakatan Rakyat .::.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP