:: Ku menjejak kaki di bumi Mesir .. Bermulah Episod baru ...::

Saturday, May 22, 2010


InsyaAllah dalam beberapa jam ;lagi aku akan menjejak kaki ke bumi mesir selama sebulan.. Perasaan yang penuh dengan debaran meningkatkan lagi gemuruh di jiwa.. Aku serahkan segala-galanya kepada Mu Ya Allah..

Sekarang ni akan ku cuba untuk memulakan sebuah penceritaan perjalanan penulisan yang bertajuk Ketika Cinta Berduka.. Semoga apa yang ku harapkan ini akan berjalan lancar,,,, Semoga Allah akan membantu aku.. Dan apa yang aku ingin kongsikan ini adalah untuk manfaat bersama dan juga untuk membiasakan diri dalam bidang penulisan ini ..

Mungkin ini adalah permulaan.. Semua terserah kepada NYA.. Agar ia akan mempermudahkan perjalanan aku kali ni di bumi asing Mesir tu.. Apa yang terbaik tu aku serahkan segala-galanya kepada Nya.. Semoga ujian yang menimpa diri ku nanti akan lebih menabahkan serta meningkatkan diri ku lebih cekal dalam menempuh kehidupan ini ...

Allah uaAkbar... Allahuakbar.. Allahuakbar..

0 comments:

:::'''' MESSAGE '08 ''''::::

:::::'''''' ISMAH 07 '''''':::::

::""" Aku Tanpa Cintamu '07 """:::

:: Jamuan Idilfiti Hadi-APIUM Nilam Puri :::

:: Hari Terbuka APIUM Nilam Puri - CsTech ::

.::. Kerajaan Pakatan Rakyat .::.

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP